Vi måste våga misslyckas

Här kommer texten i från aca-wsc och det är hur jag tolkar den det är inte en godkänd översättning.

15 oktober

Löfte Tio

"Rädsla för misslyckande och framgång kommer att lämna oss, eftersom vi intuitivt gör hälsosammare val." BRB s. 591

Medan de flesta tror att de vill bli framgångsrika, vet vi att många ACA:s fruktar framgång. Detta är en rädsla som är född från år av regelbundna misslyckanden med sidordningar om övergivande, skam och förnedring. För att lyckas innebär att strålkastaren kan slås på oss, vilket påminner om smärtsamma minnen att aldrig vara tillräckligt bra.

När vi lär oss att ansluta sig till vår inre kärleksfulla förälder, skärps vårt inre barn och vår högre makt vår intuitiva känsla. Inte längre beroende av gamla band eller den kritiska rösten inuti huvudet, vi är fria att använda denna intuitiva mening för att göra hälsosamma beslut. Samtidigt är vi tydliga att vi är på en andlig väg och att varje situation är en andlig lektion. Det finns inget sätt att misslyckas på den här vägen.

Misslyckande är domänen för den inre kritikerens allt-eller-ingenting-tänkande. När vi lär oss att se detta för vad det är, filtrerar vi allt omkring oss genom vår inre kärleksfulla förälder. Vi blir anpassade till vårt inre barns tysta och stämda röst, eftersom det berättar för oss den bättre kursen för vår andliga fysiska och emotionella utveckling. Vi släpper ut våra rädslor.

På denna dag kommer jag att lyssna på vägledning från mitt renaste inre barns perspektiv och lita på att mina rädslor kommer att förlora sitt grepp på mig. Jag är öppen för att bli vägledd till högre nivåer av andlig. emotionellt och fysiskt medvetande


Jag måste våga att misslyckas, fast det är faktiskt okej att misslyckas ibland. Jag är inte så duktig på engelska och jag försöker att översätta den lilla gula boken Stärka min återhämtning. Då finns de andra som är bättre på att översätta.

 

Icke Godkänd översättning

ACA SMR 15 oktober

Tionde löftet

 

"Rädsla för misslyckande och framgång kommer att lämna oss, allteftersom vi intuitivt gör hälsosammare val." BRB p. 591

 

Medan de flesta tror att de vill bli framgångsrika, vet vi att många i ACA är rädda för framgång. Denna rädsla kommer från av regelbundna misslyckanden uppblandat med övergivande, skam och förnedring. Om vi lyckas riktas strålkastaren på oss, vilket väcker smärtsamma minnen om att aldrig vara tillräckligt bra. När vi lär oss att luta oss på vår inre kärleksfulla förälder, vårt inre barn och vår högre kraft, skärps vår intuitiva känsla. Vi är inte längre beroende av att spela samma skivor om och om igen, eller lyssna på den kritiska rösten i huvudet. Vi är fria att använda vår intuition för att fatta hälsosamma beslut. Samtidigt är vi medvetna om att vi vandrar en andlig väg och att varje situation är en andlig lektion. Det finns inga sätt att misslyckas längs den här vägen. Misslyckandets arena hör till den inre kritikerns allt-eller-ingenting-tänkande. När vi lär oss att se detta för vad det är, filtrerar vi allt omkring oss genom vår inre kärleksfulla förälder. Vi blir anpassade till vårt inre barns tysta och stadiga röst, eftersom det berättar för oss vilken kurs som är bättre för vår andliga, fysiska och emotionella utveckling. Vi släpper taget om våra rädslor.

 

Bara för idag kommer jag att lyssna på vägledning från mitt renaste inre barns perspektiv och lita på att mina rädslor kommer att förlora sitt grepp om mig. Jag är öppen för att bli vägledd till högre nivåer av andligt, känslomässigt och fysiskt medvetande.

Ja den här texten var bättre översatt, fast jag är inte misslyckad för det. Vi lär oss genom våra misstag. Gör vi misstag så är vi inte misslyckade. Jag måste våga göra misstag. Till och med politigerna misslyckas undrar om vi kommer att få någon regering i vårt land. Fast i det här programmet har ingenting med politik att göra.

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress